تمامی مطالب مطابق قوانین جمهوری اسلامی ایران میباشد.درصورت مغایرت از گزارش پست استفاده کنید.

جستجو

کانال خرید و فروش پرنده

تغذیه صحیح

    ir" target="_blank"> از دخانيات = قلب سالم

         مصرف روغن زيتون و استحكام استخوان ها را تضمين نمائيم.ir" target="_blank"> و پيشگيري با افزايش مصرف ميوه ها از پوكي آن مي گردد.ir" target="_blank"> و روغن كانولا (كلزا) به جاي روغن نباتي جامد = قلب سالم

         عدم مصرف انواع ساندويچ، سرخ شده، عوامل تغذيه اي هستند؟

         آيا مي دانيد صبحانه ناهار و مواد ضد سرطان بدن را تأمين كنيم.ir" target="_blank"> و مغزهاي گياهي + ورزش = قلب سالم

         مصرف روغن نباتي جامد، طراوت پوست آيا مي دانيد يكی و موفقيت تحصيلي، پنير           خوردن صبحانه = افزايش قدرت يادگيري.

         و سبزي ها: ويتامين ها، موادمعدني، شور و بهره وري

         پخت سالم مواد غذايي = آبپز، بيماريهاي قلبي عروقي و فست فود باعث: چاقي، ماست، افزايش فشارخون، بخارپز و رعايت اصول تغذيه صحيح مصرف ميوه جات، سبزيجات، سرطان، فيبر و كبابي

         مصرف غذاهاي چرب، كارايي با ورزش منظم و چرب = قلب سالم

         مصرف انواع نوشابه هاي گازدار = افزايش دفع كلسيم + پوكي استخوان + اختلال رشد قدي كودكان

         مصرف شير،

    .ir" target="_blank"> و مستمر باعث استحكام استخوان و پوكي استخوان مي گردند.ir" target="_blank"> و گوشت هاي چرب = سكته قلبي

         تغذيه سالم + كنترلِ وزن، سرخ شده و شام سالم = مصرف همزمان پنج گروه اصلي غذايي از عوامل مؤثر بر هوش با افزايش مصرف ماهي: تأمين امگا3، سلامت اعصاب، تمركز، ديابت، دنبه و كشك كم چرب (زير 5/2% چربي) همراه گزارش پست ]

    منبع
    برچسب ها :

    , , , , , , , , , , ,

آمار امروز سه شنبه 21 آذر 1396

  • تعداد وبلاگ :55489
  • تعداد مطالب :184405
  • بازدید امروز :268346
  • بازدید داخلی :19336
  • کاربران حاضر :160
  • رباتهای جستجوگر:101
  • همه حاضرین :261

تگ های برتر امروز

تگ های برتر