تمامی مطالب مطابق قوانین جمهوری اسلامی ایران میباشد.درصورت مغایرت از گزارش پست استفاده کنید.

جستجو

تبلیغات


تغذیه صحیح

    .

    آيا مي دانيد يكی از عوامل مؤثر بر هوش و موفقيت تحصيلي، عوامل تغذيه اي هستند؟

         آيا مي دانيد صبحانه ناهار و شام سالم = مصرف همزمان پنج گروه اصلي غذايي و رعايت اصول تغذيه صحيح مصرف ميوه جات، سبزيجات، ماهي و مغزهاي گياهي + ورزش = قلب سالم

         مصرف روغن نباتي جامد، دنبه و گوشت هاي چرب = سكته قلبي

         تغذيه سالم + كنترلِ وزن، چربي، فشارخون + ورزش + دوري از دخانيات = قلب سالم

         مصرف روغن زيتون و روغن كانولا (كلزا) به جاي روغن نباتي جامد = قلب سالم

         عدم مصرف انواع ساندويچ، غذاهاي آماده، سرخ شده و چرب = قلب سالم

         مصرف انواع نوشابه هاي گازدار = افزايش دفع كلسيم + پوكي استخوان + اختلال رشد قدي كودكان

         مصرف شير، ماست، پنير و كشك كم چرب (زير 5/2% چربي) همراه با ورزش منظم و مستمر باعث استحكام استخوان و پيشگيري از پوكي آن مي گردد.

         با افزايش مصرف ميوه ها و سبزي ها: ويتامين ها، موادمعدني، فيبر و مواد ضد سرطان بدن را تأمين كنيم.

         با افزايش مصرف ماهي: تأمين امگا3، سلامت اعصاب، طراوت پوست و استحكام استخوان ها را تضمين نمائيم.

         خوردن صبحانه = افزايش قدرت يادگيري، تمركز، كارايي و بهره وري

         پخت سالم مواد غذايي = آبپز، بخارپز و كبابي

         مصرف غذاهاي چرب، سرخ شده، شور و فست فود باعث: چاقي، افزايش فشارخون، ديابت، سرطان، بيماريهاي قلبي عروقي و پوكي استخوان مي گردند.


    این مطلب تا کنون 72 بار بازدید شده است.
    ارسال شده در تاریخ پنجشنبه 11 دي 1348 [ گزارش پست ]
    منبع
    برچسب ها :      ,مصرف ,افزايش ,روغن ,پوكي ,ورزش ,     مصرف ,سالم      ,استحكام استخوان ,پوكي استخوان ,افزايش مصرف ,
    تغذیه صحیح

تبلیغات


    Ads1

پربازدیدترین مطالب

آمار امروز دوشنبه 30 مرداد 1396

تبلیغات

پارس ایرانیک جهت سفارش تبلیغات با ایمیل زیر در ارتباط باشید
mohsen_msl@yahoo.com

آخرین کلمات جستجو شده

تگ های برتر