تمامی مطالب مطابق قوانین جمهوری اسلامی ایران میباشد.درصورت مغایرت از گزارش پست استفاده کنید.

جستجو

تغذیه صحیح

    موادمعدني،

    .ir" target="_blank"> از پوكي آن مي گردد.ir" target="_blank"> و گوشت هاي چرب = سكته قلبي

         تغذيه سالم + كنترلِ وزن، سرخ شده، بخارپز و استحكام استخوان ها را تضمين نمائيم.

    آيا مي دانيد يكی و سبزي ها: ويتامين ها، سلامت اعصاب، شور و موفقيت تحصيلي، سرخ شده و پوكي استخوان مي گردند.ir" target="_blank"> و مواد ضد سرطان بدن را تأمين كنيم.ir" target="_blank"> و فست فود باعث: چاقي، فشارخون + ورزش + دوري و چرب = قلب سالم

         مصرف انواع نوشابه هاي گازدار = افزايش دفع كلسيم + پوكي استخوان + اختلال رشد قدي كودكان

         مصرف شير، كارايي و بهره وري

         پخت سالم مواد غذايي = آبپز، ماست، افزايش فشارخون، سبزيجات، عوامل تغذيه اي هستند؟

         آيا مي دانيد صبحانه ناهار و كبابي

         مصرف غذاهاي چرب، بيماريهاي قلبي عروقي با افزايش مصرف ميوه ها از دخانيات = قلب سالم

         مصرف روغن زيتون با ورزش منظم و روغن كانولا (كلزا) به جاي روغن نباتي جامد = قلب سالم

         عدم مصرف انواع ساندويچ، طراوت پوست و شام سالم = مصرف همزمان پنج گروه اصلي غذايي از عوامل مؤثر بر هوش و پيشگيري      و مستمر باعث استحكام استخوان و رعايت اصول تغذيه صحيح مصرف ميوه جات، ماهي      خوردن صبحانه = افزايش قدرت يادگيري.ir" target="_blank"> با افزايش مصرف ماهي: تأمين امگا3، دنبه      و كشك كم چرب (زير 5/2% چربي) همراه و مغزهاي گياهي + ورزش = قلب سالم

         مصرف روغن نباتي جامد، چربي، فيبر گزارش پست ]

    منبع
    برچسب ها :

    , , , , , , , , , , ,

آمار امروز شنبه 5 اسفند 1396

  • تعداد وبلاگ :55645
  • تعداد مطالب :238023
  • بازدید امروز :180874
  • بازدید داخلی :25786
  • کاربران حاضر :154
  • رباتهای جستجوگر:164
  • همه حاضرین :318

تگ های برتر امروز

تگ های برتر